fredag 25 september 2009

Grabben i graven...

Jag har väntat spänt hela kvällen om jag skulle få nån kommentar på mitt tidigare inlägg men än har det varit lugnt... Det är väl Anga som slänger in nåt, fast det har hon ju redan gjort i mitt tidigare inlägg - det va ju tack vare henne som det här inlägget kom till... MEN hon har säkert några roliga funderingar kring det jag skrev iaf... jag väntar tacksamt på fler och mer kommentarer!!

Nu är det fredagskväll å barnen sover sött! Själv har jag släng mig i soffan och ser en kanonfilm - GRABBEN I GRAVEN... Det är en så härlig kärlekshistoria. Har sett den flera gånger men det håller iaf. Rätt skönt att bara slapp-se en film.
Jag har ju några favoritskådespelare och Micael Nykvist är en av dem!
Rätt bra musik är det också... GALEN I DIG - med Ledin... och en annan som heter LUST IGEN...

Kvällen har för övrigt varit mycket lugn. Grabbarna och jag har bara myst och sett på tv. Nisse somnade i mitt knä och det va ju riktigt mysigt. Samma sak gjorde han igår när vi såg hockeyn.

Imorgon är det hockey igen. Har kollat om vi kan få inte kanalen men det ser tungt ut... rätt som det är så måste vi leta oss ut i byn nån stans om vi ska se matchen - VADÅ om? Axel blir galen om han inte får se det, så det är nog bara att fixa det på nåt vis!


Nu ska jag åter till filmen. JAG ÄLSKAR KÄRLEKSFILMER av den här karaktären!

Livet är underbart - puss å kram

1 kommentar:

Mia sa...

DU!!! Den filmen måste ses!!! Hoppas bara jag håller mig vaken, jag önskar att de sände alla dessa som matiné . Kramiz