torsdag 24 september 2009

Elitserien är igång...

Jag och Axel bänkade oss framför TVn och skulle se Modo - Frölunda. Började ju fantastiskt bra med ett rejält skott av självaste Forsberg... sen blev det ett mål till av en liten ettrig norrman men vad hände efter det
Trallalaaaa trallala...

Å så har det dragit till å blivit minusgrader också - burr va kallt det är ute. Imorgon är det skola för Axel och en kort dagissväng för Nils om han vill. Själv så ska jag tvätta bilen. Gjorde inte jag det för nån dag sen?? Jo, men på väg hem från jobbet hade en bonde i Djupsjö lyckats täcka vägen med KO-SKIT som verkligen stinker SKIT! Så fort jag närmar mig bilen så tror man att det står en ko i närheten.... inte så mysigt!!

Jag fick ett roligt erbjudande idag. Som allehanda nära skribent så har man möjlighet att få vara med i utlottningen av en hockeykväll med middag och lite "Nära" snack... hoppas att man vinner... det skulle vara kul!

Nu ska jag gå och lägga mig. Känner mig tröttare än någonsin.

God natt vänner!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Huvva, kallgrader redan, så är det på landet, o hockey kollar du också på, ja det måste va trist där uppe...
; )