fredag 11 september 2009

Underbar massage

Efter att ha skjutsat barnen till dagis och skolan så åkte jag hem och drack lite morgonkaffe i lugn och ro. Sen for jag över till Västergensjö. Där hade jag bokat massage hos Barbro Tegelberg. Det va nog en av de bästa stunderna jag upplevt på länge... I över tre timmar tog hon sig an min rygg, diskar, nacke, ja även mina fötter fick sig en omgång. Att nåt som gör så ont kan göra så gott. För vissa punkter gjorde nåt så fruktansvärt ont... Det va total avslappning iaf. Jag somnade till och med på britsen.
Jag kan varmt rekomendera denna fantastiska kvinna. Vi har tur som fått henne till Skorpedsbo!
Synd bara att jag va tvungen att rusa hem för att hämta barnen för att åter skumpa iväg till Bredbyn och tandläkaren.
Hos tandis gick det bra och vi gjorde några ärenden på byn när vi ändå va där.
Nu är vi hemma igen och ska få oss lite mat. Ikväll får vi en halv älg så jag har slängt bort en massa gammalt skräp som fanns i frysen. Den här gången ska jag inte spara några köttben... JAg ska göra mycke´köttfärs. Det är ju ändå det som går åt!
Så får det bli!

Hur står det då till inför morgondagens fest?? Fortfarande inga kläder eller snygga strumpor! Men hur va det nu? Jag hade ju anmält mig till att vara fulast å då får man väl leva upp till det!

Ajöss

Inga kommentarer: