fredag 24 juli 2009

Tur i oturen


Ser man på... hittade en FYRKLÖVER när jag hämtade posten... man kan väl hoppas att den ger lite tur!
Jag är nog en av få som ser en fyrklöver på flera meters håll! Jag känner en till... mr Hans Lövsjögård Nordin, han ser dem från traktorn när han är ute och kör... Undra just hur många han har hittat iår?
Idag är en något loj dag. Regnet öser ner och det känns som att man har nån sorts husarrest!
Måste nog ta tag i det sista med strykningen... -tar det aldrig slut? Ja, man kan undra. Sista jag gjorde innan jag gick och la mig igår va att hänga sängkläderna som jag bytte ut... nu ska de strykas och läggas in i garderoben!
Halva dagen har gått och jag har hinkat i mig 8 koppar kaffe snart. Otur att man aldrig satte nå "pärer", för då hade man ju varit nöjd med att de har regnat!
Puss å kram!

Inga kommentarer: