måndag 20 juli 2009

Makalöst tröttsamt!

Vilken makalöst tröttsam dag. Det är grått och regnar hela tiden. Har stökat och bökat med lite av varje... slöseri med semesterdag känns det som.
Jag fick mig lite kaffe när jag va tillbaka med lite kvarglömdskaper sen helgen!
Barnen har lekt med sina kompisar och en av dem tror jag har rymt hemmifrån. Har ringt hem honom men det verkar vara en låååång väg hem!
VAD i hela friden ska man fördriva den här kvällen med? Förmodligen blir det väl Lotta på Liseberg - nåt annat kan jag inte komma på.
JAG HAR TRÅKIGT!!!! Måste försöka tagga upp lite men det känns helt omöjligt just nu! Har iaf ätit en god middag - fattar inte var jag tog krafterna ifrån. Gjorde kycklinggryta med bandspagetti - riktigt gott men nu är det ju också klart... å äta själv är ju inte så himla kul.

Ska sätta mig och föra över lite kort från datorn till en extra hårddisk...

Inga kommentarer: