onsdag 29 juli 2009

Party party!


De va tre rätt så spralliga grabbar som åkte iväg med farmor och farfar idag. De sa hej då tjugo ggr tror jag. Jag har fått några rapporter om att de har fikat efter vägen och därefter somnat... De kommer att få det toppen!
Själv har jag stått i solen och målat vindskivor. Va roligt det är att jobba när det är fint väder. Rickard åkte till Docksta för att fixa lite. Imorgon blir det mera jobb där nere.
Nu väntar jag på att han ska komma hem. Vår skjuts till stan kommer snart och bortet på O´lerys väntar på oss.

Jag har till och med hunnit med en cykeltur idag. Det kan man behöva, har inte rört på mig på hela sommaren.... inte bra!!

Nej bäst att kolla så out-fiten är okej... Man är ju lite ringrostig på att gå ut på krogen!



Over and out!

Inga kommentarer: