onsdag 22 juli 2009

Infarten är klar!


Nu slipper vi hoppa oss ut på vägen. Infarten är klar! Vad är väl roligare än att se på när andra jobbar?!

Jag, Alex och Lina stod och såg på när en jobbade!! Tre arbetsledare kan behövas vid såna här jobb.

För övrigt händer det inte mycket på den här delen av planeten. Jag har dammsugit och skurat... kan inte förstå vad det blir skräpigt hela tiden.

Grabbarna njuter av att det inte regnar för en gång skull. Äntligen kan man sticka ut näsan genom dörren utan att bli genomblöt!

Den nya väderguden "yr" är fortfarande rätt gnällig emot oss. Ser ut att bli sämre väder igen... Lina funderade på att göra en soldans och jag kan inte annat än uppmuntra henne till det.

Vi fick oss iaf en Pigelin - man får ta alla chanser man kan till en isglass.

Nu ska jag sätta mig och kolla i HM:s höst och vinter katalog.... brukar man inte ligga nere i Vika och läsa den???

Sen ska jag ta fram gräsklipparen och göra ett ryck. För gräset växer iaf. Det frodas även i mitt växthus... både gurkor och tomater börjar ta form men för att tomaterna ska bli röda krävs lite sol.

Hej hopp!

Inga kommentarer: