torsdag 16 juli 2009

Camping-feber!

Nu ska här campas. Har sprungit in och ut ur husvagnen hela morgonen. Känner mig som på Sunes sommar... det är bara kanoten som fattas å den får nog stanna hemma!
Fick upp ångan lite efter ett camping-kaffemöte borta på faktorsvägen. Där pågår full städaktivitet av husvagnen... diverse fynd har gjorts i dunkform... undra just om den får stanna hemma eller om det går med som nödproviant??!
Apropå proviant - husvagnen är bra på det viset att allt man har i kylen som kan tänkas gå att äta får följa med. Nu har jag stekt två paket köttfärs så ikväll blir det tacos!

Rickard har gjort ett pass i Docksta men är på väg hem... då ska det sista packas och jag antar att det blir jag som får äran att köra ekipaget upp till Åsele... En allt för sliten sambo bör få sova lite.
Nej - åter till packandet.... än är det inte full!

Träningsoverall på - för nu ska här CAMPAS!!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Jag hör att det finns fler som tycker att taco´s är en bra campingmat, kram kram