lördag 18 juli 2009

Skorpeds tuffa gäng.


Tog oss en tur i en limosine, alla tuffa va me'

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Så, då har jag hunnit ikapp.
Det har ju tagit ett tag, det blir mycket enklare att följa med då.

Och summa summarium, vad har jag konstaterat, jo, att i ungefär, varje, eller minst vartannat inlägg så klagas det på vädret.

(faktist så skrivs det mer om det nu än kaffet)

Men varför?? Kan man ju undra, för på varje kort damen har lagt in på bloggen så skiner solen, hmmm!!
Jag tror hon har en smygsol som följer bara henne, och det bara ska låta.

Haha, bara ett konstanterande, (herregud, hur stavas det) jag tror du är lite orättvis mot vädret.

Ha det gott i alla fall, nu ska jag trakasera dig dagligen, detta var bara ett smakprov, hihi
Kram på dig, i sommarvärmen ; )