tisdag 21 juli 2009

Regnvädersstädning


Har äntligen tagit mig i kragen och gått in på blocket och lagt in en annons. Har en del babyprylar som jag skulle vilja sälja. Det har liksom alltid kommit nåt emellan men nu är det gjort. Tvillingvagnen är tvättad och fotad, så även babysittern.... nu är det bara att vänta på alla som kommer att ringa och vill köpa mina grejor!




Det känns lite vemodigt att göra sig utav med dessa saker. De har ju med sig många minnen men va i hela friden ska man ha allt kvar för? Står mest ivägen i garaget så NEJ - än fast det smärtar så ska grejorna bort!


Nils blir helt bestört när jag sa att vi skulle annonsera ut vagen - inte min vagn sa han. Men den vagn han menade blir kvar ett tag till... kan va bra att ha om det kommer nån liten bebis på besök!




Nu ska jag ta mig en kaffekopp och invänta telefonen!!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Oj då, håller med "tänk om det kommer en bäbis på besök"
Långtids...
?!