fredag 24 juli 2009

Nu flyttar jag!

Burr - det är kallt... eller kanske inte kallt men det är rått och burrigt! Har suttit och kollat runt på internet och funnit att det finns nog bara ett att göra - PACKA SIN KAPPSÄCK.... å ge sig av. Min destination blir förmodligen Öland, verkar vara mest solsäkert om man vill vara kvar i Sverige. Att dra iväg till Luleå blir det inte tal om även om det också är rätt så säkert.
Vad kan då Öland tänkas ha att erbjuda - SV - finns kanske där också, jag kanske helt enkelt kan jobba med samma sak... eller kanske ska man ta å byta bransch!
Nu har jag hittat en snygg villa ska bara hitta 2,3 miljoner... måste kanske ha lite mer än så, men det va ett fint hus - som Villa Villekulla fast mer modernt!
Man skulle ha vunnit några miljoner så kanske man ha kunnat bli lyxhustru på riktigt... just nu pågår ett lite mera spartanskt lyxhustruliv... tror att man måste ta bort de där första ordet, å det andra också... nån hustru är man ju inte heller...! Då blev det bara liv kvar å det får man väl va glad för att man har... livet alltså! Dagens lyxmiddag blev inget mindre än makaroner och korv... är man tre viljor så får man ta att två vill ha makaroner - bara att finna sig i det!
Hur va det nu med flytten?? Undra just vad man skulle göra om dagarna - kanske springa över till kungens sommarhus, det ligger väl där i knutarna nån stans... men det är nog inte så lätt att få självaste drottningen över på en bärs eller två... går nog knappt att få bjuda henne på en kopp kaffe eller så är hon en riktigt hålligång-tant... Vad vet man?? Hon kanske har tips på nån bra botox-salong... när man börjar bli rynkig efter allt solande - vilket det förmodligen kommer att bli... vad ska man annars göra när solen bara skiner och skiner???

Vilken KNAS-APA jag är!! Jag är uttråkad och det kanske märks i mitt något märkliga inlägg! Nu lägger jag mig i badet och drömmer vidare om Villa Villekulla!

Over and out!

Inga kommentarer: