fredag 10 april 2009

Påskledig!

Nu säger jag som så... jag är blogg-påsk-ledig! Här är det fullt upp med påskkärringar - små som stora.... lovar att jag återkommer med bilder på detta spektakel!
Idag har vi varit till Önskan på pimleltävling... inga fiskar fick vår familj.. men va gör väl de´, alla barn fick en godispåse!!!
Nu är jag och lägger mina barn efter en trevlig middag hos Länsman! Det ska visst bli Sing-star tävling snart....
Jag är totalt dö-trött, har efter förra natten sovit 2 timmar... gissa om jag är rätt så trött. Helt dö slut på.
Fick iaf en promenad på 1o km till Önskan idag. Vi va tre i teamet... alla hade sovit lika lite... Vår service bil hade lagt ut vätskekontroller med jämna mellan rum så vi klarade strapatsen utan större problem... det va bara ett skavsår på en av oss i teamet som störde lite.
Eftermiddan bjöd på sol... SOL - förstår ni - SOL!!!!! Detta gav oss mersmak. Imorgon tar vi nya tag. En heldag i nån bekväm snödriva med diverse godsaker :-)
Som sagt.. Denna påskhelg kan gå till historien.... skriver mera sen och sätter in bilder på vad som hänt.
Vi har det helt underbart - bortsett från vissa bittra jävla typer som gör allt för att förstöra vår idyll... men vi jobbar på! Å de som försöker förstöra kan ju bara drömma om hur trevligt vi har det!
Make my day!

*GLAD PÅSK alla glada.....!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Ser fram emot bilder senare, verkar bli en "blöt" helg.
Har inte påsken med jesus att göra???
Visst, ja. Han drack ju vin...
Påskkramar//Anga