måndag 20 april 2009

Livet fortsätter... i tvättstugan

Vaknade till en strålade sol... ha haa... det är inte bara i Alanya det är sol. Fast vi har väl förmodligen lite kallare luft.
Gubben har åkt iväg till Norge igen. Nu återstår det att ta hand om alla tvätt och alla vinterkläder som inte ska användas nå mera. Det blir verkligen översvämmning i i tvätthögarna. Jag va rätt så snabb att packa upp igår så tre maskiner hann jag nog me´. Nu ska allt tas reda på och läggas in i garderoberna... det tråkigaste momentet av alltihopa.
Jag hade tänkt att bara vara hemma idag men kom på att vi kanske ändå skulle göra oss en tur till stor och liten.
Bäst att sätta fart! Frukosten ska dukas bort och och jag måste nog fräscha på mig lite.... sen ska vi sjunga oss hesa på kyrkan!!

Hej så länge!

Inga kommentarer: