onsdag 15 april 2009

300 innan ett år gått!


Nu blir ni nog förvånade... eller va ni redan det?? Här är det bråda tider. Inget inlägg sedan i lördags å då va det nåt man kan kalla blixtrapportering via mobilen.

Här kommer några korta rader så att ni vet att jag lever. Att detta skulle bli mitt trehundrade inlägg... hm, det hade jag tänkt mig nåt helt annat. Men men, som sagt, är är det full rulle. Vi har velat fram och tillbaka om vi ska åka till Borga dessa dagar och besluten har verkligen ändrat sig hit och dit. Nu är det DIT som gäller. Vi bestämde oss igår kväll vid åttasnåret och då började tornadon-Katrin att packa. Packa för två dagar är ju skitenkelt men vad hjälps det när det ska vara kläder till en hel familj som både ska åka skidor och skoter.

Jag har jobbat idag och gjort bort en hel del, jag kan med gott samvete få några dagars ledigt -??? Va jag inte nyss ledig??!! Ja, hur som helst, jag måste sticka vidare, familjen väntar och det gör också en biltur på si så där 4 timmar!

Förmodligen kommer det en blixtrapportering från fjällvärlden och eventuellt ska ni få se mina supersnygga slalomlaggs som redan befinner sig på fjällets topp.... de fick åka en annan transport!

Adjöken ajöken - nu ska jag bo i tattarbarack... ska bli jättetrevligt med tanke på att den är såååååååååååååååå himla ny och fin.... även farfars utbyggnad är ju ny och fin.

Bye!

Inga kommentarer: