söndag 26 april 2009

Dagen efter kalaset!



Nu har man fått träffa sina gamla klasskompisar. Det va skoj men synd att vi va så få. Startade rätt så tidigt. Åkte från byn vid 16.30 i en stor vit "limmo" Det har man aldrig gjort förr... så ännu en grej att bocka av från sin lista - att göra innan man dör".







Maten va god och festen va väl så där... lite segt att vara igång så himla länge! Det va full fart på dansgolvet men själv höll jag mig undan... hängde mest ute på altanen där det va kvällsol och lättare att prata.







Vid midnatt kom två galanta damer och hämtade mig för vidare transport till Moliden... där hade vi källar-häng ett par timmar, fick oss även lite varmamackor... mumsigt!! Sedan va det avfärd till Bredbyn för att kolla in en annan fest... stannade inte så länge utan åkte hem vilket ändå va hög tid... natten va i princip slut så jag spatserade hem till fågelkvitter... himmel va de kvittrar överallt så här års! Är man en nattuggla så är man!





Idag är det ännu en underbar sommardag. Det är verkligen jättevarmt och skönt. Jag har suttit ute i solen hela dagen. Man är ju lite trött sen gårdagen också så nå stordåd uträttas då inte här idag. Ska kanske kratta lite - det är ju en bra syssla.

Inga kommentarer: