söndag 5 april 2009

Kusin bad:)

Killarna hade tur att bli bjuden på ett bad i Skorpeds nyaste badrum. Själv fick jag mig en kopp kaffe i några gårdar bort så mitt humör blev väl något bättre!
Efter detta så va det dags för självaste FESTKOMMITTÈN att träffas. Mera kaffe och en super god tosca kaka bakad idag - typ nyss. MUMSIG!
Jag smet iväg lite tidigare eftersom mina badkillar skulle i säng, så även bad-inbjudarna!
Nu är det lugnt i huset, ska försöka fixa lite påskstämning.... vilket är en lätt match... några kycklingar och en ny duk på bordet så är det klart!
Denna seg-söndag är till ända och jag har överlevt - wow. För min del har det endast varit segt - för andra lite värre... som det kan bli när man lämnar byn för några timmar. Kanske ska man överväga det beslutet innan man ger sig iväg. Är det verkligen värt det?? Ja, det kan man fråga sig. Idag är svaret NEJ men till nästa gång har man glömt bort det och ger sig iväg iaf.
Svammel svammel.... dags att släpa upp stortuppen från källaren!
God kväll
Glöm ej boka 22 Maj... årets fest på Bygdegården!!


Inga kommentarer: