lördag 25 april 2009

Laddar för fest!

En sån dag - en sån solvädersdag som Pistvakerna skulle ha sagt!
Har nog tillbringat min dag ute mest hela tiden! Våren är här! Det sprakar och brakar mest överallt. Vedklyvarna är i full gång både åt höger och vänster! Själv har jag krattat lite och ELDAT som den lilla pyroman jag är. Pizzakartongerna från igår är ett minne blott och det är underbart!
Nu ska jag packa väskan åt barnen som ska sova med farfar ikväll! Själv ska jag kasta i mig lite fil så att jag stoppar tills middagen på Brux.
Dusch och uppfräschning innan det är dags att åka iväg. Det blir tydligen limosine härifrån men hem vet i tusan om det inte blir en trotjänare från byn som får rycka in!
Tiden går... bäst att snabba på!

Skriver mera imorgon kanske för nu är det bråda tider!!

Inga kommentarer: