lördag 27 december 2008

Svårt att hinna med!

Nu slarvas det en del med bloggande men det är så körigt. Igår hann jag inte med att skriva alls. Tog en lugn förmiddag med tv och kaffe - annandagsmys. Fint väder men jag va mest inne ändå. kl. 14 va det Söndagsskolfest på baptistkyrkan. Ska man finna riktiga talanger så är det i Skorped man ska söka. Alla som medverkade gjorde en strålande insats och lockade till många skratt.... Ni är såå bra! Vi som bor här får verkligen vara stolata över våra ungdomar. Imorgon bjuds på nästa fantastika "show"... Julmusik i Svenska kyrkan. En superfin julkonsert som kostar NOLL kronor!! Gör ett besök... Det är värt det - jag lovar!
IDAG ska vi till IKEA! Det blir kul. Inga måsteköp utan bara strosa runt. Så nu ska jag fixa lite kaffe att ta med....
Skriver väl mera sen om våra super-klipp!

Kram å hej!!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Spännande, undra om det blev några inköp? Vi skulle verkligen behöva åka dit, på Juldagen så kom Scott springandes, rundade hörnet, gir, halkbana...och så...BOOM. Va i hel...e hände? Alla var på plats samtidigt, han hade sprungit in i glasdörren på vårat vitrinskåp!!! Kul, som jag sa, det var ju den enda hela möbeln i huset, till nu ja. Hela dörren lossnade, men gick som tur var inte i 1000 bitar. Ohh, skönt att ha ledig dag, i övermorron drar vi till Åre//Kram på dig vännen