lördag 20 december 2008

Godförmiddag!


Jag blir så förvånad när jag läser besöksstatistiken för den här sidan VILKA är ni som läser om mitt liv?? Redan idag är det fem som kollat in min sida... Helt otroligt. Va inte så blyga, lämna en kommentar så jag vet vem DU är....
Nu är det lite mera vinter ute. Kallare och inte en massa otäckt slask... Tog sparken till Konsum igår eftermiddag och höll förbaske mig på att köra i diket, tur att vi ha höga snökanter! Det har ju som frusit i slask-spåren och det innebär att vägarna är KNÖLIGA! Jag gillar det inte!
Vad händer idag då? Min små söta tomtar som skulle fram igår har av någon anledning inte kommit upp från källaren men idag ska det ske... Granen på altanen ska pyntas. Det är granen jag bestämmer över själv! Vita och silvriga kulor med tjockt glitter... Skulle aldrig gå för sig på granen vi har inne, det är en annan chef för den granen!
Som en liten påminnelse så pågår ett TV-program som vi kallar DANSBANDSKAMPEN. Ikväll går finalen och jag vill säga - IDOL kan slänga sig i väggen - Detta känns mycket viktigare - kan det ha med min ålder att göra eller har jag bara fått en fix-idé?? Jag hävdar att SCOTTS är värdiga vinnare av denna tävling, och därför måste vi alla ringa och rösta. JAG är EMOT röstningsprogram men kan för denna kvällen göra ett litet undantag. Nu kanske de inte är världsbäst på att sjunga eller arrangera låtar MEN rätta mig om jag har fel... Henrik i SCOTTS är ta me tusan 100% snyggare än hela Lars-Kristerz tillsammans! Rädda världen från Älvdalens pajas-gäng. RÖSTA PÅ SCOTTS

Måste bara få lägga ut en länk på veckans roligaste klipp från RadioRix Hunden och kattens dagbok http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php?type=audio&id=3529&
Lyssna och njut! Man kan inte gå oskrattandes ur detta (förutom min svåger, som inte förstod någonting)
Nu måste jag ta tag i dagens jobb... Jag skriver mera och jag närmar mig mitt 100-inläggskalas.!
Over and out!

1 kommentar:

Mia sa...

Jag provar igen, sist funkade det inte att lämna kommentar. JAG är en av dem som är intresserad av ditt liv!!! Kram Katti!!!