söndag 14 december 2008

Söndags-lat

Så var det söndag igen. Veckorna går så fort så det är inte klokt. Efter julbordet igår stack vi över till grannarna... Strömavbrott igen... Den här vintern tar rekord i strömavbrott och snö.
Vi hann med några fler grannar också innan vi landade hos oss för att se dansbandskampen.... Va väl inte riktigt nöjd denna gången heller men nu är det väl final nästa vecka så vi får se vad som händer. Han är riktigt snygg - Henrik i Scotts!
Som vanligt blev natten sen och nu har vi spelat Lars-Vegas julskiva både fram och bak... Nu ska jag gräva ner den i snön tror jag....men då kommer den väl fram på vårkanten...
Sist vi spelade den (ett år sedan) blev det likadant... Yr,sent men många skratt....
Tur att det inte är jul så himla ofta!
Nu ska jag ta tag i disken från igår. Kanske måste jag äta lite frukost/lunch också...

I huset råder total FRID. Familjen har åkt iväg på skotern och jag njuter av tystnaden och ensamheten.

hej hopp

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

HERREGUD, helgerån, inte kan du gräva ner, genom tidernas bästa julskiva, alla skoterljud o stackars Anders som inte får någonting, trevlig 3:e advent. Kram