tisdag 16 december 2008

Fryser och nyser!


Har nu kommit hem från en dag i arbetets tecken. Jag är SJUK. Fryser och nyser om vart annat. Hade jag varit smart hade jag tagit en kofta men nu gjorde jag inte det så det fick bli Estländsk-filt hela dagen.
Det blev inga julklapps inköp - orkade helt enkelt inte. Jo, fast en blev det... till nån som behöver nåt stärkande efter en besvärlig lördagsnatt.... och en ännu mer besvärande söndag! Den som lever får se, vem den utvalde är!!!
Hämtade ut min mobil som varit på service. VÄTSKESKADAD??? Hur kan det ha sig... kanske för att jag haft den med på nån blöt fest, annars förstår jag ingenting. Jag har testat att ladda den iaf och det verkar funka?!
Nisse är lite piggare idag efter en dag i hemmets lugna vrå.

Ikväll har vi haft budget träff... gick väl så där. Är inte riktigt på hugget en dag som denna.
Vägen hem va hal och spårig ända tills man kom till Skorpeds skylten, DÅ blev det vinterväg. TACK OCH LOV!
Imorgon är det nämnd - BRUKSGODSET i Banafjäl - Bara det känns ju himla spännande, har aldrig besökt den orten, så hoppas att man hittar dit.

Nu ska jag sätta mig och göra lite julpyssel för jobbets räkning... den som lever i SVs värld får väl se vad det kan innebära!!
God kväll!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Jahaja, vad stor den lille har blivit, såå söt.
Vad tråkigt att du är dålig, MEN, då är det ju jättekul att pyssla.
Krya på dig, ta en stor, stor Wiskey, Kramilekram