måndag 1 december 2008

Natt i tomteverkstan

Nu har jag gjort mina 48 paktet till barnens julkalendrar. Oj, va mycké jobb det är med detta, särskilt när man väntar till dagen före!
Nu är det iaf gjort.
Idag har vi skickat pappan till Norge. Innan vi for till flygplatsen skulle jag vara med på stipendieutdelning från Kultur och Fritidsnämnden. Vid ett något regn/snö blandat torg gjorde vi detta, Vi var Lasse Söderlind och kommunfullmäktiges ordförande och jag. Gick snabbt och bra.
Middag på pizzeria Helena, gott och trevligt.
På en glashal väg slirade vi iväg upp till flyget. Kom på att min chef bor efter vägen så vi bjöd in oss på kaffe där på vägen hem. Jättetrevligt. Inte ofta vi gör "hembesök" hos varandra men det brukar bli nån gång per år iaf.
Ikväll har vi pyntat killarnas rum med adventsstakar och adventsgranar. Blev så mysigt! Dags att hoppa i säng.... Borde nog inte vara uppe så länge men vid det här laget så vet de flesta att SÅN ÄR JAG!
Måste lägga in en bild när Jag och Vivi-Anne adventsstökar på jobbet!

Natti natti!

Inga kommentarer: