tisdag 16 december 2008

God morgon!


Idag vaknade jag riktigt tidigt... Kosntigt, somnade ju inte förrän vid midnatt. Hur som helst, det kan vara strömavbrotten som stör min skönhetssömn. Vaknade av att jag såg klockradion blinka och sen va det kört att somna om. Tur att man är smart och ställer mobilen också, går ju inte att lita på Eon i dessa snötider.

JAG HAR BLIVIT FÖRKYLD! Skittråkigt. Fryser och nyser hela tiden. Näsan bara rinner. Hur kul är det? Helgen sitter fortfarande i kroppen eller vad säger du, dir.Su? Jag hade gärna åkt buss idag men det funkar inte eftersom jag ska på budgetgrupp kl 17,30. Känner väl mig inte helt upplagd för detta med tanke på hur jag mår.

Vart tog minusgraderna vägen? Det blåser och är som en isbana efter vägarna. Jag gillar inte dessa svängningar.

Idag ska jag köpa mina sista julklappar hade jag tänkt. Borde inte vara så många men är helt säker på att det blir en hel del innan jag är hemma!

Lite glögg och kaffe innan jag tar tag i dagens arbetsuppgifter.

Återkommer med en sammanfattning av dagen lite senare!

Inga kommentarer: