onsdag 24 december 2008

God Jul!

God Jul gott folk!
Nu är det dagen D för alla barn... för oss vuxna mer en dag där vi ska hinna röja runt på så många platser som möjligt på så liten tid som möjligt... eller nåt.
Nu är barnen badade, fått sina paket i strumpan...Tomten kom inatt och åt gröt på vår altan! Även jag fick ett paket, GISSA VAD? Jo jag fick den... SCOTTS CD! här ska poppas i mellandagarna - Förstår att Anga blir lite avis!
Tittade över hos grannen med ÖA och en påse saffransskorpor... fick mig en kaffekopp. Det är julmys! Har stekt laxen tills ikväll så nu sätter vi igång med JULAFTON 2008!
Nu väntar julgröt hos mamma sen blir det Julaftonsfirande i Mocke-huset!
Dags att klä på killarna... om jag skriver mera idag kan jag inte lova men det kommer väl flera dagar. Som sagt! GOD JUL

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

GOD JUL på dig själv. Det var ju kul att du blev glad över julklappen, som du städar o fejar så kan du behöva lite "uppmuntran".
Men säg mig en sak, varför valde du inte en julklapp som man blir glad över? Det verkar ju mer som om du har fått ett straff. Hur som helst, hoppas att dagen blev trevlig och god/kramizar