torsdag 18 december 2008

Nu är det en bättre dag!

Full fart mot JULEN! Startade i morse med en kopp kaffe hos Norra Skogsägarna i Sidensjö! Bra start på en blåsig dag!
Ensam på kontoret har jag jobbat på som bara den. Måste hinna måste hinna.... å jag hann.... inte alls men det som är gjort är gjort!
Fick storfrämmande av självaste kommunalrådet. Fick veta att han följer min blogg så för honom kunde man inte berätta några nyheter, han visste ju redan allt om mig. Åtminstone det som står här. Jag har ju en liten annan typ av skrivning i min blogg än vad han har... även om det dyker in en hel del privata äventyr även för honom... fiskebrödernas stormöte m m. Det politiska får stå för Dan och Emil så tar jag familjelivet!
Trevligt med en kaffekompis! Gör om det vet ja´.
Nu måste jag ta tag i lite kvällsbestyr... men jag lovar. Imorgon ska jag berätta om hur en dag kan se ut när man både ska springa sina egna och andras ärenden.... och samtidigt hinna till Ukulele kursen! Tur att det är blött ute... annars skulle jag nog brinna upp!

Kram och se fram emot en ny dag... med nya inlägg. SNART firar jag 100-inlägg!

Inga kommentarer: