onsdag 17 december 2008

Halv sur!

Jag har varit på bättre humör så ikväll skriver jag inget tror jag. Kultur och fritid har tagit hela min dag idag. Vägen till mötet va riktigt hal och jobbig. Trevligt ställe må jag säga - gör en utflykt dit men kanske inte vinterns regnigaste dag... Jag fryser och nyser idag me´. Fy för snuvan!
Fick både frukt och en blomma på jobbet. TACK... Det va ju snällt.
Våra soffor och tv-möbel har kommit. Tar en bild imorgon, orkade inte ikväll. Tur att containrarna är kvar - vad skulle vi annars gjort med all plast och emballage? Fick vår soptunna tömd för första gången idag... wow vilken grej... behövs inte mycket på landsbygden för att man ska tro att man är stadsbo... Nu vill vi ju inte vara stadsbor så därför vill vi ha kvar våran CONTAINER - den är rymligare!
Det blev iaf fint med soffan. Jag är sur ändå.
Såg på näst sista delen av Bonde söker.... ja, ja, rätt uppenbara val... Imorgon är sista delen!!!
Nu ska jag sova för att återigen ta min lilla bil - köra till stan på is is is is.... IS har man till drinken!
Natti natti!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Hej på dig, var inte sur, kära du.
Du blev ju i alla fall uppskattad på jobbet!! Frukt är gott?!...
Håller med dig fullständigt, IS SKA VARA I DRINKEN...
Det är såå kul att gå in o läsa dina inlägg.
Ja du, så är det att vara stadsbo, inte gå o kasta i container som man vill, välkommen till KÄLLSORTERING//Kramizzz