tisdag 17 augusti 2010

Typiskt!

Här satt man nöjd och trodde att det fanns en helt ny bok i telefonen men tji fick jag... Den där boken hade jag redan lyssnat på, skit också. Jag måste lägga om strategi - välja en ny författare - Tänkte ge mig på Leif GW Persson - men är tveksam. Rickard trodde att jag skulle gilla de böckerna men som sagt- tveksam. Nu är den stora frågan - Vilken bok ska jag börja med?? Finns en hel del men jag vill ju starta i rätt ände - när det handlar om samma personer mer eller mindre är det roligare. Slängde till och med ut en förfrågan på FB för att få hjälp med bokfrågan... men än har jag inte fått nåt svar... Ska jag gå och lägga mig utan bok ikväll?? Inte bra!!

Medan jag sitter här och försöker leta rätt bok så är det mys med grabbarna, sista allsången på skansen... Sommaren är slut. Sarah Dawn Finder avslutade med en jättefin låt... en riktig kärlekslåt...

Så himla fin!

Inga kommentarer: