onsdag 11 augusti 2010

kryssaemil.se

Nu börjar valrörelsen komma igång. Emil Källström kör hårt med sin kampanj. Bra jobbat - och seriöst arbete, sånt brukar löna sig. Rätt kul å följa hur det kommer att gå efter valet.
Jag fick några dekaler och visitkort igår för Emils kampanj.

Den 21 är jag bjuden på Kampanjfest på Statt - Wow... inte dåligt. Skulle ha varit kul att delta men som vanligt så är det ju alltid rätt körigt och svårt att veta hur landet lutar just den dagen. Hur som helst så blir man ju lite stolt att få en så trevlig inbjudan.
Troligtvis så har vi stor invigning av vår MACK den dagen eller så blir det ett annat datum eftersom vi inte vet om allt är klappat och klart till den dagen. Alltså - lite svårt att veta vad man har för sig då!

Jag kan bara önska Emil all lycka till!

När jag läser min egen rubrik så blev jag rädd att jag skrivit fel - tänk om jag glömt att skriva "r" Då hade det ju blivit en hel annan innebörd - hi hi
Men det finns säkert många som inte tackar nej till det heller... eller vad tror du EMIL??

Vill ni läsa mer om riksdagskandidaten? Gå in på kryssaemil.se

2 kommentarer:

Emil Källström sa...

jag skulle aldrig neka dig en puss!

Katrin sa...

SE så...