fredag 13 augusti 2010

Sju år sedan...

...Föddes en liten kille... Axel skulle han heta, det hade jag bestämt sen länge. Men då va det inte så vanligt - Just den här tiden va väl inte så himla mysig - det gjorde nog mest jätteont... MEN allt va givetvis mödan värt och imorgon är det kalas i det här huset.
Axel fyller år och han är ganska så spänd över vad han ska få.

Ikväll har jag bakat tårta, kakor... städat och klippt gräs(pust, va svettigt det var). Det tar på att vara ensam mamma vill jag lova. Just ja' jag har ju slagit in paket och kokat rabarbersaft också... oj vad man hinner. Jag har ju faktist varit på jobbet idag också. Första dagen efter semestern. En mjukstart med en dag, sen ledig.

Helgen närmar sig och lördagen är helt oplanerad. Jag är lite sugen på en kustsväng... beror på vad grabbarna säger. Jag har lite målning att göra i sjöboden och så kanske man ska kolla om det finns nå mera hallon. MEN allt beror på väder och vind... Undra just hur badtemperaturen är?!

Nej om jag ska orka med nåt kalas imorgon så är det bäst att gå och lägga sig.

Puss&Kram!

Inga kommentarer: