fredag 20 augusti 2010

Hemmafru-varning!

Idag har jag travat runt i nån sorts hemmafru lunk - Dammat, dammsugit, skurat... tvättat... burit ut aska från pannrummet - provat att elda för första gången för den här delen av året... Man måste ju vara rustad inför vintern!!
Till middag blev det tacos och vid bordet fanns även familjen Jaxon från Mosjö - JAG fick en fin present av herrn i den familjen - en låda full med 24  små raringar... kan va bra att finna när det vankas nåt partaj framöver.

Nu är det tv-lugn. Barnen har just gjort kväll så nu återstår det väl att med konstens alla knep hitta en film och sen försöka hålla sig vaken till den. Inte helt enkelt men jag tror att jag har lättare att hålla mig vaken än sambon har.

Utlovade en bild från veckans cykelleverans på jobbet... Centerpartiets kampanj-cykel kom väl inpackad... Nu är det bara att trampa på och sprida budskapet!!

Inga kommentarer: