lördag 14 augusti 2010

Fotboll!

Jag gjorde en tur till Myckelgensjö iaf... Velade hit och dit men va tusan... sitta här hemma och vara less dög ju lite till så jag och tre små grabbar drog iväg.
Det gick ju inte särskilt bra för MIK men spelade ju ingen roll - hellre ett förlorande Myckelgensjö att hålla på än ett vinnande SIK lag. Stämningen va god så även fikat som vi köpte oss... goda mackor och kiosk hade de också.
På vägen hem tittade vi in hos mormor och morfar i stugan. Men det fick bli en snabb visit - Oscar hade en tid att passa å det hade även vi. Middag hos GODA vänner och det är ju alltid trevligt. Grillat och många goda tillbehör.
Det finns goda vänner, riktiga vänner och vänner som bryr sig - va det nån klok person som sa... det håller jag med om. Tusen tack för en trevlig kväll!!

Imorgon är det fotboll också som gäller, fast då är det Viking Cup och Fotbollensdag i Anundsjö. Det blir nog kanon med tanke på att det ser ut att bli fint väder.
Förstår bara inte när jag ska få tid att åka ner till stugan och kolla läget. Tänk va härligt det hade varit att sitta där ikväll och bara titta på stjärnorna och lyssna på vågskvalpet... AVKOPPLING till 100%
 - Borde nog brännt iväg till havet som jag tänkte iaf... Just nu längtar jag efter nåt särskilt!!

Dags att göra kväll i karusellen - har inte gått och lagt mig så här tidigt nån kväll den senaste veckan så varför inte slå till ikväll... 

Skickar en stor grattis hälsning till Hanna Hellström som gift sig idag... Vilken fantastisk dag att gifta sig på... varm och solig... Blir nog en dag att minnas!!

Natti natti!!

Inga kommentarer: