fredag 28 maj 2010

Uppfriskande!

God morgon världen! Fredag idag - regn, hm, ska det aldrig bli nå  bättre väder? Strunt samma, Jag drog igång med en lång prommis med Anna idag trots regnet. Man får passa på när pappin är hemma. Lämnade Axel vid bussen och sen gick vi till Mosjökapellet. Härligt! Rickard hade kokat kaffe åt oss när vi kom tillbaka efter si så där 8000 steg! Nu återstår dusch och lite hemmafix. Kan livet va bättre än så här? Om man bortser från min saknad av sol.

Jag har fått mina gardinstänger och gardiner från Ikea, hoppas att det kommer att bli bra när de väl kommer upp! Vi ska nog göra oss en tur till Docksta efter grabbarnas kalas hos Gulik. Ska bli spännande å se hur det blivit med spalje och stege.
Rickard drog en sväng till Mellansel för att hälsa på ToRiRo arbetarna. Bäst att sätta fart nu när man är själv i huset. Måste få nåt gjort iaf.
Vi ska tapetsera Axels fondvägg senare idag så snart snart så ska han få sitt rum färdigt!
Rätt bra att det regnar när man har en massa innejobb!

4 veckor till midsommar - skulle kanske ha börjat putsa lite fönster... Jopp, de är precis vad jag ska göra NU.

En snabb uppdatering å det kommer nog mera innan dagen är slut.

Inga kommentarer: