onsdag 19 maj 2010

Strålande morgon!

Det är sommar ute... inte alls lika kvavt som igår och inte heller lika fuktigt! Har jag tur kanske min tvätt kan hängas ute! Synd bara på pollen - sängkläder är inget vidare att hänga ute så här års.
Det konstiga är att jag känner inte av det helt plötsligt - märkligt. Nu när hela naturen exploderat borde man väl va snorigare än någonsin.
Idag är det operation röjning som gäller. Tänk att det sak bli så rörigt bara för att man råkar vara sjuk några dagar!
Diskbänken är röjd, första tvätten hängd och en ny på g... Axel är skickad med skolbussen med en stor ryggsäck på ryggen - fylld med en massa mums!

Dags att dra fram snabedraken och sen ska jag försöka tillbringa lite tid ute. Har några rabatter som ska fixas till, kanske skulle man ta å så lite morötter också. Det är ju alltid kul.
Köpte 5 säckar plantjord igår så det kan man ju inte heller skylla på - att det saknas jord.

Synd bara att jag fortfarande har feber och vansinnigt ont i halsen.NÄR ska den här hemska sjukan ta slut? Sååå less men det är väl ingen dödlig sjukdom så då får man väl vara glad.

Första kaffekoppen är slukad. Dags att börja leta fram ett hem i den här röran :-)

Inga kommentarer: