torsdag 6 maj 2010

Sen kväll på jobbet!

En lång dag på jobbet. Har just avslutat vårt styrelsemöte så nu återstår det bara att plocka ihop lite innan det är dags att ge sig iväg hemöver.
Släpvagnen är lastad med en padda... Väntar bara på en annan "padda" som ska ta sig från krogen för att åka hem med mig... PADDA - det va inte snällt sagt men jag skojade om det tidigare idag och då blev det som sagt att "det där kommer du att skriva på bloggen..." ABSOLUT - Kan inte missa ett sånt tillfälle.
Men hur brukar det bli då efter några öl och annat starkt? Blir man inte världens groda?? Kommer en masa grodor ut ur munnen iaf när man försöker säga nåt.

Svammel svammel - kan nästa tro att jag också varit på O´learys....

Tittade in på Linns blogg och såg att hon lagt ut loggan på Åselemarknad - Hittade en marknadslåt - följ länken så får du själv lyssna.
Mina grabbar gör allt för att fylla semesterkuvertet med pengar - Jobbar och gnor för att ha pengar till just Åselemarknad - i år har vi utökat vårt sällskap tror jag. Oj oj oj... undra hur det ska gå? Hoppas att vi får lika fint väder som förra året!!
70 dagar kvar tills det är dags iaf

Jag har iaf gjort tidernas fynd idag. Hittade ett par pumps, röda, på super rea... Hade kostat 500 kr - va nedsatta till 100 kr och jag köpte dem på halva reapriset - FEMTIO SPÄNN för ett par skor! Nu snackar vi fynd! Har till och med försökt att gå in dem här på jobbet idag - Alltså jag har gjort en SALLY - Gått in skor på arbetstid!! Hi hiii

Slut surrat för idag - dags att gå på paddjakt och försöka leta sig hemöver!

K
V
A
C
K
-
K
V
A
C
K

Natti natti!!

Inga kommentarer: