tisdag 4 maj 2010

* * * * *

Det har snöat lite i natt - trodde att vintern va slut men det här kanske va de sista vita flingorna som singlade ner.
Axel är piggare men vi blir hemma idag också - han har fortfarande ont i halsen. Så en hemma dag imorgon också kommer att göra susen.
Sen kommer ju Rickard hem också så för min del så blir det jobb på torsdag om jag inte själv däckar på nåt vis...
När jag skjutsat Nils till 4-5 års verksamheten så tog jag en sväng förbi Lännäs - Där lyste flitens lampa må jag säga. Både Staffan och Håkan va där och jobbade med timringen. Det är så häftigt att se hur det växer.

Vad jag ska hitta på idag har jag inte riktigt bestämt än men det finns massor att ta tag i... så det är väl bara att välja nåt ur lista!

Jag lär väl återkomma med fler rapporter under dagen!

Inga kommentarer: