måndag 24 maj 2010

Helt i min smak!

Tusen tack Linn - nu har jag äntligen fått Spotofy - helt underbart - man kan lyssna precis på allt som finns. Nytt och gammalt... allt finns på nätet och helt lagligt!! Perfekt för en musikoman som jag.

Ikväll har grabbarna tränat fotboll på Bränna och jag själv brännde hem och tog en träningstimme... varvade min tur med trav, galopp, skritt, löpning och vanliga promenad steg... är väl inte i nån toppform kan jag säga men bättre en blandad löprunda än ingen alls.

Imorgon är det en ny fotbollsträning som väntar. Som tur är rycker farmor in och skjutsar. Jag ska på en föreläsning som slutar kl 16 och så ska jag försöka hinna hem och skjutsa grabbarna till Bredbyn, träningen börjar 17.30 - kan bli lite tajt känns det som. Utan farmor så stannar den här familjen!

Nu ska jag lyfta luren och försöka slå en signal till Norge - måste kolla dagsformen på gubben.

Ajöken!!

Inga kommentarer: