söndag 30 maj 2010

GRATTIS alla MAMMOR!


Idag är det alla mammors dag. GRATTIS. MEN mammor ska väl hyllas alla dagar! Min mamma fick en blomma av oss i onsdags så vi vår väl anse att hon är firad.
Själv har jag nog inte förstått att jag ingår i gruppen MORSDAGS mammor...
Jag är iaf den bästa mamman enligt mina barn och får man det betyget behövs inga tårtor och presenter!

Idag går man i ett rus efter gårdagens konsert. Jag kan inte säga det nog många gånger hur stolt jag är som Skorpedsbo. Det känns på nåt vis som man rår om alla dessa fina och duktiga ungdomar. Vi har verkligen nåt speciellt i den här byn.

Solen skiner och det känns som att gårdagens åska lockade fram ett lite finare väder. Härligt. Jag har stökat lite i växthuset idag. Planterat två halvdöda Vi får väl hoppas att de tar sig... annars blir han nog rätt ledsen.

Rickard och Axel tog med sig farfar ner till Docksta och det ska visst dra ström. Jag och Nils ska också åka ner, jag har lite pyssel i sjöboden. Jag är så nyfiken hur det ser ut sen sist jag va dit.

Dags att koka lite mera kaffe och sen drar vi iväg!

Inga kommentarer: