onsdag 24 februari 2010

Trög i starten!

Det måste vara kylan som gör att man är så trögstartad. Jag har försökt få nåt gjort hela dagen men lyckats si så där.
Nu när kvällen är här så känner jag mig rätt så nöjd iaf. Har strykit bort en massa tvätt, städat två otäcka stökskåpar... kastat en hel del skräp - varför sparar man på så mycke grejor?
Däremellan så springer jag och eldar... har haft farmor på besök en sväng - hann även bjuda henne på lite kaffe.
Middagen idag blev pannkakor till barnen och potatisplättar till mig själv. Hade mos kvar sen igår så jag testade att göra typ "pärbullar" å det blev jättebra. Riktigt gott.

Barnen ligger i badet och Anja Person har just åkt första åket - kom in på 7:e plats... ingen höjdare direkt men det kommer ju ett andra åk å då kanske det går bättre. Sen är det herrarnas stafett - ska bli kul att se.

Nu är det bara att ladda för jobb imorgon. Hoppas hoppas att det inte är så bistert som det varit de här två dagarna. NU RÄCKER DET MED KYLA!

Imorgon är det kalas i grannhuset - vört de bli fika där imorgon kväll... Undra just va fröken önskar sig i födelsedagspresent??

MEN det är ju fler som fyller år - IDAG firar vi OLLE fotografen FJELDSETH!! Grattis Olle på vadeärdu fyller dagen?

Bäst att kolla vad huliganerna i badet har för sig - de skrattar gott - vilket brukar betyda vatten över hela golvet.nu/jättemycket!!

Godkväll kamrater - sitt nära varann - då håller ni värmen!!

YYY

Inga kommentarer: