tisdag 23 februari 2010

Morr å burr!

Vilken vansinnig kyla! Vaknade imorse och såg att termometern visade - 33 grader... För kallt för att åka till stan. Men man kan ju inte bara stanna hemma... Jag skjutsade barnen på dagis och ringde till jobbet och funderade lite - är ju inte helt pigg heller - men för frisk för at vara sjuk. Feber och morrig mage... Beslutade mig för att stanna hemma och mestadels ligga på soffan och däremellan springa ner i källaren å elda. Hörde att det va 36 grader i Uberg. Nu drar det kallt om smalbenen!!
Jag har ägnat mig åt att läsa gamla mail - å då menar jag gamla mail... jag förundras över att folk kan skriva så mycke korkade saker... särskilt när man tror att det är ens vänner.
Saker man själv gläds åt borde väl även andra glädjas över - spelar väl ingen roll vilken egen värdering man har i ämnet. ÄR min vän glad Så är JAG glad - så resonerar jag. Nåt att tänka på!!
Nu har jag fått gnälla lite också.

Här händer inte mycket - på återhörande!

Inga kommentarer: