fredag 26 februari 2010

Ingen nåd!

Den här vintern gör mig tokig snart! Är det inte över -30 grader så snöar det... Kung Bore håller ett fast grepp om oss men nu får det snart vara nog.

Det här va verkligen ingen lugn fredag - har kört hårt sen i morse. Började med att måla brädor i Industrihuset - själv... utan radio... visst låter det mysigt. Har stått där i egna tankar och visslat lite för mig själv... tur att Mia ringde och gav mig lite sällskap en stund.
Nils fick vara hos Emil som tur va...
Sen va det hem å fixa middag till mina hockeypojkar. Ska iväg på träning strax före 16... i ett härligt snöväder.
Där emellan har jag varit ute och skottat snö... hel*ete va de snöar... När börjar fredagsmyset??? Jag som trodde att jag skulle få hänga upp några nya gardiner i köket och få helgfint... Så blev det inte... Gör väl det inatt istället.
Nej bäst att byta om och utfodra mina fyra killar - har både Oscar och Emil här... Emil ska vidare till stan efter träningen... tur för Nils att han fick en kompis när han ska följa på en as-tråkig träning...!!!

Rapport från en lugn och stilla fredag i Skorped, pust!

Inga kommentarer: