söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Ja, så är det då alla hjärtans dag... MEN borde det inte vara det varje dag??

Hur som helst så skickar jag kramar till alla jag tycker om!! KRAAAAAM på er!

Jag känner mig lite seg. Ska ta och klä på mig och få lite frisk luft.... Erik och Jag har duellerat i Wii Sing på morgonkvisten - oj va dålig man är på att sjunga - men jag tror jag skyller på låtarna - rätt svåra - skulle ha varit enklare kanske om låtarna varit svenska - Igår klassade Erik ut mig totalt men idag va jag något bättre. Kul hade vi iaf. Nu är man ju helt slut i rösten... ha haaa...

Emil och Nils har gått över till gårdagens festfolk och de stora grabbarna har dragit till hockeyplanen.
Idag blir det kanske en tur till Lännäs fäboér.

Undra just hur de har det på Kanarieöarna - varm - skönt och avkopplande?? Kan väl knappast va bättre än här i Skorped - sol, vinter och ??? hm, kommer inte på nåt mera...
Nej jag tror jag ska ta mig en promenad i solen sen får vi väl se vad dagen tar för vändning.
Förra året den här dagen va det total snöstorm - Vi hade haft vår slalomhelg i Solberg och skulle hem - Ett riktigt läskigt väder... det hade varit kuligare att vara där i år när det nu varit så fint väder hela helgen. Men med väder kan man ju aldrig riktigt veta....

Tack å hej!

Inga kommentarer: