onsdag 3 februari 2010

En riktigt slöar dag!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, vissa dagar blir bara så. Men det kanske är precis det man behöver ibland.
Jag har iaf styrt in lite ved, cyklat 10 km, bakat en sockerkaka och skottat snö... så helt lat har jag inte varit.

Fick kaffe och en semla hos Anna... gott! Härligt så här års när det är semel-tider.

Nu ska jag röja lite här i huset att det inte ser ut som en bomb slagit ner. Imorgon är det dags för mack-möte och eftersom jag jobbar så hinner jag inte städa innan mina mötesvänner kommer.

Snart är det dags för OS - vet aldrig att jag kännt att jag längtat så till ett idrottsevenemang - det är väl skidskytte-brudarna som gör att man har så stora förväntningar. Eller så för att man själv ligger i hårdträning *fniss*

Vad ska man göra för trevlig mat idag då? Har nån sorts idétorka... Vanlig vardagsmat vore trevligt att få till - nåt som barnen gillar och som är gott. Ska det vara så svårt att få till??

Nej, så här kan man inte sitta - städningen väntar....

Inga kommentarer: