onsdag 24 februari 2010

700 - om vad?


Nu har jag tydligen skrivt 700 inlägg - det låter helt otroligt. Ibland är det långa ibland lite kortare inlägg.

Satt och läste vad jag gjorde förra året den här tiden - tro det eller ej men jag mådde precis likadant då. Småfebrig, illamåeende.... urk urk..

Den årliga sjukan kan man tro.

Jag sitter och ser på herrarnas skidstafett. Ganska så spännande och vilka imponerande grabbar vi har i vårt svenska lag. Jag gick upp och tittade på första sträckan tillsammans med mina små raringar. Axel brukar kunna vara vaken hur länge som helst men tydligen va han trött så han somnade snabbt. Strax därefter somnade även Nils så då tyckte jag att det kändes roligare att se skidorna på en 40 tums tv än på en 20". Får lite bättre känsla på den stora tv:n

Jag må erkänna att jag har en favorit - Anders Södergren - vilken kille - vet inte vad det är som gör att jag gillar honom - Han gjorde även ett bra lopp så vi är nöjda både skidåkaren själv och jag.

Ett spännande lopp och nu vilar allt hopp på Marcus Hellner... måtte det bli ett skönt GULD till SVerige!! Känns nästan lite obehagligt att se... Det kommer en norrman i raketfart... skiiiiiiiiiiiiit också! Northugg ser ut som spinderlmannen i sin röda dräkt som jagar vår Svenske ledare...

S P Ä N N A N D E , S P Ä N N A N N D E

Natti natti!!

Inga kommentarer: