måndag 16 januari 2012

Vilken skatt

Ibland sitter jag här och skriver ord på ord på ord och vet inte varför. Nu har jag suttit och läst gamla inlägg och än om det är en massa dravvel så är det så roligt att läsa och minnas.
Det är en skatt för mig - särskilt nu när det snart är gjort 2000 inlägg - Då ska jag fira... Vi får väl se vad vi får fira först - 2 tusen inlägg eller 100 tusen besökare sen jag satte in räknaren...

Imorgon ska jag fira när jag går från tandläkaren... ska dit imorgon fm. Inget jag gillar men nåt man måste göra. Hoppas att det inte blir så ruskigt dyrt bara.
Tur att jag har en alla-tiders-tandläkare - Mikael Broman!! Mycket bra!

Dags att gå och lägga sig - har just sett vem som får årets JERRING PRIS - Jag hade trott och hoppats på Hellner men det blev Rolf Göran Bengtsson - känns underligt men det är väl för att man är mer insatt i skidåkning än hästhoppning. Grattis iaf.

Sov gott - imorgon är det en ny dag... Då åker jag och Xperia till stan... ska fundera på om vi är nå kompisar eller inte :-)



Inga kommentarer: