måndag 30 januari 2012

Att hinna eller inte hinna...

... det är frågan.
Dagarna rullar på i en faslig fart. I lördags hade vi besök av familjen Näsström/Ölund - alltid kul att träffas och vi fick även bjuda dem på middag.

Söndag va det en lugn morgon, va ett tag sen kan man säga... sen drog vi på hockeymatch i Skyttishallen - Axel spelade med KBs 02 lag. Seger och jubel... det va kul. Innan vi drog hem fick vi oss en pizza. Mumsigt som bara den. Har du inte provat pizzerian på Sjögatan så har du missat nåt.

Idag va det jobb igen. Full rulle hela dagen och ikväll har alla varit på träning. Skidträning för grabbarna, promenad för mig och löpning för Rickard - åh vilken sportig familj - ha haaa.

Nu ska jag umgås lite med min sambo... d v s vi ska se på tv.

Något tråkiga inlägg men just nu hinner jag inte skriva så mycket mera och inte händer det nåt kul heller...
FAST nåt kul har jag inbokat... men det berättar jag om sen

Foto: Daily Thoughts 
LAW LAW!!

Inga kommentarer: