lördag 21 januari 2012

Trötta armar.

Nu börjar det kännas i armarna efter alla lyft av ur-tunga brädor... kan vara mitt skottande idag också.

Vi har haft en härlig fredagskväll, grabbarna och jag skulle se hockeyn... slutade fel men det visste vi ju inte innan.
Hade en kladdkaka över så det festade vi loss på med lite glass. Fick för mig att det satt en ensam mamma på 10an så jag skickade ett sms... Jopp, så va det så hon fick också vara med på fikat... tror jag har kokat 24 koppar kaffe idag... Tur att jag inte slukat i mig allt själv.

När matchen va slut och barnen gått och lagt sig gjorde jag ett pass i garaget med brädorna... Syns inte ens i högen att jag målat... men däremot i färghinkarna. Blir till att köpa mera till veckan.

Nu säger jag tack å godnatt - ska blir rätt skönt att sova känns det som. Upp i ottan och fixa frukost och packa hockeyprylarna - mot Bjästa och träning x 2 - Det blir great.

Undra just om jag har ännu ondare i mina armar då??  Vi får väl se... Borde ju bli väldigt stark om jag fortsätter så här!

Inga kommentarer: