söndag 1 januari 2012

Årets första!

Välkommen till årets första blogg inlägg från mig.

Nu byter vi 11 mot 12... Vi hade en trevlig kväll hos våra grannar igår. Mat och dryck och trevligt surr. Vi fick även besök från Bjästa... Tänk att det är i Skorped man vill vara. NSKs limmo kom rullande vid 23.30 - fullt med festglada människor.
Skumpa, pommac, raketer och smällare... precis som det ska vara när det är NYÅRSAFTON

Nyårsdagen - alltid lika seg på nåt vis. I år kan jag inte ens skylla på att jag är lätt trött sen gårdagen.

Grabbarna är på hockeyplan och spelar och jag har fört över svärmors bilder från kameran till en skiva... tänk vilken tur att man är ett sånt tekniskt geni, hahaaaa

Nu ska jag se om jag kan komma på hur dammsugaren fungerar... känns drygt men nu bara måste jag.

Nu tror jag allt juligt åker ut snart... är rädd att det blir redan innan helgen. Då fyller min Rickard år... så den här veckan måste jag nog baka lite tårtor.

På återhörande, hoppas ditt år börjat lika bra som mitt!!

Inga kommentarer: