tisdag 17 januari 2012

UA

Japp, så va årets kontroll av gaddarna gjord. Detta brukar vara ett pirr i magen men idag gick det bra. Vet inte om det pirrar mest i visa kortet eller i magen.
Nu gick det ju alla tiders - inga fel - bara rätt!! Jag har alltså gott igenom åretst kontrollbesiktning Utan Anmärkning.

En fin fin ANZA pensel... tog inte den dyraste... gissa om det finns i
extra dyr variant?? Jopp - det gör det... Tur att det är vattenbaserad färg -
lätt att tvätta min nya vän!
Eftersom nu dagens tandläkarbesök blev så billigt så passade jag på att köpa färg och penslar för över tusen kronor... förbannat va dyrt det är.
Försökte hitta en sponsor på FB men än har jag inte lyckats... Det ska visst vara penslar av dyr kvalitet också... för bästa resultat givetvis. Nåväl - hur det nu än är med färg och penslar så gör det sig inte själv. Är nog bara att dra på sig målarkläderna men jag måste jag umgås med grabbarna en stund. Axel har nyss kommit hem från träningen så lite mamma-tid är nog vad grabbarna vill ha... men de går väl och lägger sig nån gång och då ska jag ta ett pass i garaget! JIPPPPIIIIIIIIIIII! I love målning NOT men I love när det är färdigt!

Lägesrapport för idag - kommer säkert mera...

Inga kommentarer: