onsdag 11 januari 2012

Glad!

Så va det redan onsdag. Det är helt otroligt vad dagarna går fort.

Igår va jag i Härnösand och träffade mina arbetskamrater i länet  - Det va trevligt och en bra dag på många sätt. Ett och annat frågetecken rätades ut.
När jag va där insåg jag att Rickards skridskor låg i bagaget... inte så bra med tanke på att de hade träning. Träningen hann börja innan jag kom dit men han fick sina skridskor iaf...

Efter träningen åkte vi och grattade Elin  - också trevligt. Elin som snart drar iväg och studerar... lycka till!!

Idag har det inte hänt så mycket. Har hamnat i en massa fix med konserten. Kollat om jag kan hitta en cirkelledare för skoterförarbevis. Nån som vill gå i Skorped?? Jag tror jag har en ledare på kroken och det är bra om det är många som vill gå så blir det inte så dyrt.
Anmälan till mig!! Man måste ha fyllt 16 år.

Nu ska jag röja upp lite i den här röran eller så ska jag leta fram mina skidor och ta en sväng i Arnes spår. Känner mig fortfarande krasslig med hostan och nackspärren men vem vet... det är kanske just en skidtur som är lösningen... Så får det nog bli... man hittar ju tusen ursäkter att INTE åka och det är ju bara dumt.
Jag gör ett försök...

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: