måndag 23 januari 2012

Skidkväll

Så va veckan igång och den här dagen har gått fort... Rusade iväg på lunchen och köpte nya stavar till Nils... antog att det skulle bli skidträning ikväll.
Mycket riktigt - vi kastade i oss middagen och sen va det dags att åka på träningen.
Medan grabbarna åkte skidor for jag hem och dammsög och skurade lite snabbt - man hinner inte så mycket på en timme.
Ikväll var det även föräldrarmöte på skolan men jag insåg att jag inte skulle hinna allt den här kvällen än fast jag hade erbjudande om barnvakt.
Jag tror att det var ganska många föräldrar där iaf  med tanke på alla bilar.

Nu ska jag byta om och krypa in i garaget och måla lite... det ska också göras... fast nog skulle det vara ganska skönt att kasta sig i soffan och bara må gott... MEN det får bli en annan kväll.

Dagens inlägg blir inte roligare än så här... kanske händer det nåt kul imorgon, då ska jag berätta om det...
Fast jag har rätt roligt varje dag på nåt vis - pigg, glad, påhittiga barn... ja, mig går det ingen nöd på.

Ha en fin kväll!!

Glöm inte att köpa biljetter till konserten den 11 februari... Du vill väl inte bli utan??!!

Inga kommentarer: